środa, 15 lutego 2012

SZYKUJCIE SIĘ NA NOFOUND

Cześć ... Boże jak mnie tu dawno nie było . Nie było mnie bo nie mam kopmutera i mam ogólnie pewnie prywatne problemy . Chciałam wam powiedzieć , że prawdopodobnie bardzo prawdopodobnie w marcu wrócę już na stałe.
Ale ... zacznę nową historię . Koniec z Nadią , Mateuszem , Tomkiem ... bo pogubiłam się w tej historii i zacznę pisać coś od nowa chyba , że chcecie jeszcze ostatni roździał to specjalie dla was postaram się . Chciałam po prostu oznjamić wam , że żyję , że zawiesiłam tylko "działalność" . KOCHAM WAS .





ZAJEBISTYCH FERII I SZYKUJCIE SIĘ NA MNIE . XOXO NOFOUND . 

3 komentarze:

  1. ` mhm. :* no to zajebiście, że wracasz. brakowało mi ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że wracasz! ;D
    Jeżeli chodzi o mnie ..to chciałabym, żebyś napisała jeszcze ostatni rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. No to szybkiego powrotu, czekamy :)

    OdpowiedzUsuń


* Napisz, że obserwujesz, a zrobię to samo :)
* Przeczytaj chociaż połowę tego co napisałam.
* Pisz co sądzisz.