czwartek, 17 lutego 2011

Każda z nas szuka miłości jak z filmu. Nie zaprzeczam że ja też czasem o takiej marze. Każdy film z serii "romantycznych" wzrusza mnie do łez. Ostatnio oglądałam Dirty Dancing - już chyba dwusetni raz. Kocham ten film .
Wiem że w prawdziwym świecie nie ma mężczyzn idealnych zarówno jak i kobiet . Mówią że po prostu wybieramy drani , ale czy tak jest? Właściwie to oni zwracają naszą uwagę i sprawiają że się rumienimy na samo ich spojrzenie a kolana uginają się. Chciałabym spotkać kogoś kto będzie zabiegał o moje względy , nie mam zamiaru latać za facetem bo w dupie mam nowoczesne czasy! Kobiety może i robią pierwszy krok ale jednak po cichu myślę a może się znajdzie taki którego oczaruję uśmiechem?

Takie od siebie ;
" Delikatnym musnieciem jego warg obudziłam go już ubrana . - Już się zmywasz? - zapytał spoglądając na mnie. - Owszem , ale nie chciałam zachowywac się jak więkoszość facetów więc postanowiłam ci powiedzieć że znikam. - powiedziałam po czym niesfornie upiełam włosy i chwiejnym krokiem wyszłam z jego mieszkania "








5 komentarzy:

  1. ja ogladalam tylko Dirty Dancing 2, zamierzam 1 tez obejrzec ale jakos zawsze czasu brak...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak.. też uważam że to facet powinien zabiegać o nasze względy! ;* No ale cóż to dziwny gatunek xd A szczęściu trzeba pomagać ;)
    Pozdrawiam <333
    + zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dirty dancing .. super film uwielbiam go .. ale jak sie ferie skończyły to nie ma czasu : ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście preferuję Dirty Dancing 2 :)
    Taak, chyba każda z nas marzy o miłości jak z filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. film genialny. ;)
    co do takiej miłości, też o takiej marzę i nie gonię za chlopakami. To on ma się starać, a ja moge mu to tylko ułatwiać. :)


    + dodaje do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń


* Napisz, że obserwujesz, a zrobię to samo :)
* Przeczytaj chociaż połowę tego co napisałam.
* Pisz co sądzisz.